هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور:

شهرداری  پیروز شهرآورد بندرعباس شد



در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور شهرآورد بندرعباس در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار شد.

   
به گزارش صبح ساحل، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی با شگاه های کشور در شهرآورد بندرعباس تیم قرمز پوشان فولاد هرمزگان از سفید پوشان شهرداری بندرعباس میزبانی کرد.
فولاد هرمزگان که از چهار بازی قبل خود دو پیروزی و دو شکست در کارنامه داشت در این بازی به جبران شکست دو  شکست پی در پی خودش بود.
از سوی دیگر شهرداری بندرعباس که هر چهار بازی خود را با رضا تامینی واگذار کرده بود در این دیدار با هدایت حمید رضایی پور سرمربی جدید خود آمده بود که بلاخره رنگ برد را ببیند.
در دوازده نخست دو تیم فقط هم دیگر را محک زدند و اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم شاهد نبودیم تا بازی بدون گل به پایان برسد.
در دوازده دقیقه دوم این شهرداری بندرعباس بود که موفق شد توسط امیر حسین تنیان به گل برسد و از حریف خود پیش بیفتد. پس از این گل قرمزپوشان فولاد روی به حملات بیشتری آوردند اما نتوانستند به گل مساوی برسند و بازی با همان یک گل به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید.
با شروع دوازده دقیقه سوم فولاد به دنبال جبران گل خورده بود و شهرداری سعی می کرد تا از تک گل زده خودش دفاع کند. در دقیقه ۶ دوازده دقیقه سوم بود که
فولاد هرمزگان صاحب یک ضربه پنالتی شد و فریبرز زاهری آن را به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی شود.
هنوز یک دقیقه از گل اول فولاد نگذشته بود که علی میرزایی برای دومین بار دروازه سفید پوشان شهرداری بندرعباس را باز کرد. شهرداری که دوست نداشت این بازی را واگذار کند از لاک دفاعی بیرون آمد و حملات خود را روی دروازه فولاد بیشتر کرد. تنها دو دقیقه به پایان دوازده دقیقه سوم مانده بود که شهرداری بندرعباس صاحب ضربه پنالتی شد و احسان درا گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا یک بار دیگر بازی مساوی شود.
اوج حساسیت بازی در یک دقیقه پایانی دوازده دقیقه سوم بود که دو تیم  به دنبال آن بودند دروازه شان باز نشود و این اتفاق افتاد و  نتیجه دو دو تا پایان باقی ماند و کار به وقت اضافه کشیده شد‌.  در وقت اضافه این شهرداری بندرعباس بود که به گل رسید و احسان درا دبل کرد و برای بار دوم دروازه قرمزپوشان فولاد را باز کرد.
نتیجه سه بر دو تا پایان وقت اضافه باقی ماند و شهرداری بلاخره اولین پیروزی خود را آن هم در شهر آورد بندرعباس کسب کرد. با این شکست فولاد سومین باخت پی در پی را تجربه کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها